divendres, 15 de novembre del 2013

REFLEXIÓ FINAL

Primerament m'agradaria dir que vaig començar el curs sense saber gairebé res sobre la uitlitat de les noves tecnologies, fet que segurament em va fer estar molt més atenta a classe per tal de poder entendre clarament tots els conceptes explicats. Així doncs, aquests dos mesos de classe m'han servit per poder entendre gairebé al 100% les grans eines que existeixen avui en dia per tal de fer les clases molt més dinàmiques, motivadores i divertides.

Penso que aquesta primera part de l'assignatura d'Habilitats Comunicatives m'ha ensenyat una bona base sobre les TIC, i relament m'ha enganxat tant que estic pensant en fer cursos sobre les TIC i les TAC. D'aquesta manera, he aprés que les noves tencologies s'han d'introduir a l'alula més profundament del que ho estan ara, ja que els alumnes d'avui en dia, i els de les próximes generacions, viuran cada vegada més envoltats d'aquestes.

Alhora, però, també m'ha fet reflecionar sobre que les TIC no han de substituir mai els mètodes classics, i si algún cop hagués de ser així, s'hauría de canviar la metodologia per tal que fossin compatibles les noves tecnologies i l'aprenentatge dels alumnes.

Finalment m'agradaria donar les gràcies al Manel, el professor que hem tingt aquests dos mesos, per la seva iniciativa i la seva aplicación. Ha sigut un bon mestre que crec que ens ha fet entrar a tots al món de les noves tecnologies d'una manera directa i clara, i que, al menys en el meu cas, ha fet que creixi la nostra intriga sobre aquestes.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada